dilluns, 29 de juliol del 2013

Pitets / Baberos

Tot i que aquests últims dies no he estat de braços plegats en el que respecta a la costura, no he acabat de triomfar en els projectes que he emprès. De fet, hi ha un parell de peces que estan presentant candidatura ferma al Rincón de los engendros ;-P Així que, per a l'entrada d'avui tiraré d'imatges d'arxiu.

Aunque estos últimos días no he estado cruzada de brazos en lo que se refiere a la costura, no he acabado de triunfar en los proyectos que he emprendido. De hecho, hay un par de piezas que estan presentando su firme candidatura a engrosar la lista del Rincón de los engendros :-P Así que para la entrada de hoy tiraré de imágenes de archivo.

Modelo "Carta de ajuste"
Me n'he recordat d'aquests pitets fets amb hule perquè aquests dies Rojo Ababol està organitzant un Cosim Plegades per fer una motxilla infantil justament amb aquest material. 

Me he acordado de estos babero hechos de hule porque estos días Rojo Ababol está organizando un Cosemos Juntas para hacer una mochila infantil justo con este material.

Amb portaxumets a conjunt
Con chupetero a conjunto
El patró el vaig treure d'un pitet comprat que em va donar la idea de fer-los en material impermeable i amb una butxaqueta per "pescar" tot allò que no acaba a la boca del nen/a.

El patrón lo saqué de un babero comprado que me dio la idea de hacerlos en material impermeable y con bolsillito para "pescar" todo aquello que no acaba en la boca del niño/a.

Turquesa i marró, una de les meves combinacions preferides
Turquesa y marrón, una de mis combinaciones favoritas
Si els fés ara, canviaria algunes coses, per exemple, posaria snaps en lloc de velcro. A més, quan els miro de prop veig lo malament que cosia aleshores. Però s'ha de dir que, com a pitets, han desenvolupat el seu paper amb molta solvència.

Si los hiciera ahora, cambiaria algunas cosas, por ejemplo, pondría snaps en lugar de velcro. Además, cuando los miro de cerca veo lo mal que cosía entonces. Pero hay que decir que, como baberos, han hecho su papel con gran solvencia.

El que dona de sí un metre d'hule!
Lo que da de sí un metro de hule!

Aquests pitets són una de les primeres costures (ensenyables) que vaig fer. Com li passa a molta gent, la dèria per la costura em va venir com a "dany colateral" de la síndrome del niu. Per tant, al començament pràcticament només cosia per la Valentina. Més endavant ja em vaig atrevir a fer coses per a mi però la veritat és que em continua resultant més satisfactori cosir per a nens que per a mi. A vosaltres també us passa?

Estos baberos fueron una de las primeras costuras (enseñables) que hice. Como le pasa a mucha gente, la manía por la costura me vino como "daño colateral" del síndrome del nido. Por lo tanto, al principio prácticamente sólo cosía para Valentina. Más tarde ya me atreví a hacer alguna cosita para mi pero la verdad es que me continúa resultando más satisfactorio coser para niños que para mi. A vosotras también os pasa?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada